Nytt liv?

Tydigen skulle jag och Fredrik börja nå nytt liv så igår tog vi tag i det och for ut och joggade i lite över en timme, visst, jag fick gå lite också för jag fick inte hålla mitt tempo :P Sen har jag varit ute och joggat idag, det är gode tråkigt men nu har vi sagt att vi ska försöka joga typ 3-4 gånger i veckan, får se hur länge det håller i sig :P Och det där med nytt liv innebär bara att vi ska jogga, inte så mycket mer ;P

Hur som helst så hade jag ju tre omtentor för 1½ vecka sen, har fått veta att jag klarade en och att jag inte klarade en, sen idag fick jag veta den sista och då visar det sig att jag var ½ poäng i från godkänt, det känns riktigt förjävligt. Men har iaf pratat med läraren, han skulle kolla igenom den så förhoppningsvis hittar han något ställe han kan ge mig ½ poäng till på. Jag skulle kuna leva med det om det var typ 2 poäng eller till och med möjligtvis 1 poäng ifrån, men ½, det går inte ens att förklara hur det känns :P Det kändes som att jag ville ge upp allt som har med skolan att göra, men jag ska hålla tummarna och hoppas på det bästa :)

Dags att duscha nu iaf, hejs svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0