Full upp

Dom två senaste veckorna känns det som att jag har haft full upp konstant och det har varit ett h-vete och det känns som att jag har fått planera varenda minut för att få det att fungera ;P

Har varit skola, jobb, haft Sacko i pite så jag har hämtat och lämnat han hos hundvakt och sen ska jag ju gärna hinna träffa min karl så fort jag är ledig. Så det har varit ett evigt pendlande och väldigt lite lugn tid, men den här veckan är då iaf lite lugnare och det känns bra och förhoppningsvis var det här min sista stressande dag på länge :) 

Den här dagen har iaf gått ut på att vakna, äta, skynda mig hem från skell, väl hemma var det bara att dressa om och klä sig varmt för då var det valpkurs, sen hem från den, fara och lämna Sacko hos moster, fara hem till Amanda och göra klart det sista på vårat arbete och nu är jag hemma, har nyss ätit och på en halvtimme ska jag på jobbet. Så nu ska jag passa på att vila lite i soffan framför Gustafsson 3tr innan jag beger mig, tror dock jag kommer känna mig död inatt för jag är redan trött ochs liten ;P

Aja, det var inte så mycket roligt och intressant att berätta men men ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0