SF

Gud va skönt att skolan snart är över för detta år så man slipper all ångest över hur mycket det är mot slutet. Sista veckan har bestått av massa plugg och obligatoriska seminarium och redovisningar. Igår morde var det en tenta, känns väl sådär, så vi får väl se hur det går senare, men jag var då inte ute och cyklade, men jag kan ha missat att skriva in lite grejer men om max tre veckor vet jag :) Nu är det bara en tenta kvar och den är på tisdag och jag kan inget än, så idag och imorgon blir det att plugga gärnet om jag ska kunna skriva den, kanske inte ens blir att göra det ;P

På onsdag börjar mitt sommarschema, skönt att det började första juni på ett sätt, man får lite mer pengar för i vanliga fall börjar man ju i mitten och då hinner man inte med så många nätter. På onsdag är också första natten med tre personal/natt, kan gilla det, inte lika mycket spring och allt blir nog mycket lättare. Alltid skönt att ha två som kan hjälpa en om man behöver det istället för bara en, för ibland är den där personen upptagen och då kan det ju resultera i väntetid för dom gamla, men nu när man har två man kan ringa så kommer det nog bli toppen :)

Aja, dags att sätta igång med plugget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0