Lördag

Kom nyss hem från skell, vart skönt att få sällskap i form utav Anna på vägen hem, det går lite fortare då man inte är ensammen ;P Har iaf släppt av hon i stan och nu är jag bara hemma och byter om och fixar lite för snart ska jag fara till jobbet, andra lördagen i rad, men det är ju pengar så man får vara glad ändå :) Nästa helg jobbar jag också, dock så är det söndag så det känns då bättre, då kan man iaf spendera sin lördagskväll i solen med sina vänner och dricka något kallt ;D Är faktiskt lite små sugen ;)

Aja, nu ska jag borsta tänderna och sen börjar det nästan bli dags att bege sig, måste hinna förbi ica också och köpa med mig nå sallad ifall jag skulle bli hungrig inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0