Klar

Igår efter jag vaknade for jag raka vägen till lillepite för att  mysa med Doris och hennes valpar, och som dom var söta! Man blir då inte mindre sugna då man träffar dom och får gosa med dom ;)

Idag har jag haft omtenta i extern redovisning och det gick väl inte sådär jäääätte bra men man får hålla tummarna att jag klarar det även fast jag tror att det blir en till omtenta. Efter den for jag och träffade Marie och Amanda, vi har i stort sett gjort klart vårat arbete, Marie skulle göra det sista för på onsdag ska det vara inne. I lördags då jag jobbade lyckades jag även skriva klart min individuella reflektion över mitt och Amandas pm så nu är det inte så mycket kvar av skolan innan sommarlov ;) Har ett obligatorisk seminarium som jag ska vara på nästa vecka, men har gjort alla frågor utom en, ska bara kolla igenom ett rättsfall så är det färdigt, sen har vi ett till seminarium nästa vecka där vi ska gå igenom vårat grupparbete och sen är det bara... baaaara... två tentor kvar ;P Får dock se om det blir att göra båda eller om jag bara ska göra en. Jag fattar ju typ inget av den så jag har funderat på att skjuta upp den, eller så far jag och gör den så man vet vad man ska vänta på omtentan ungefär.


Sen så ringde min chef idag, fick lite mer jobb i sommar. Skulle egentligen jobba ungefär halvtid i juli och augusti och sen har praktik resten av tiden + hela juni, men eftersom dom ska börja vara tre stycken på natten ringde hon och hörde om jag ville ha mer. Så det blir då massa nätter i juni och sen blir det säkert mer i juli och augusti också :) Jag hade ju som kommit överens med tanken om att jag ska ha praktik och vara fattig eftersom ju mer jag gör bort nu desto mindre har jag nästa sommar, men det är alltid skönt att ha pengar eftersom man alltid har utgifter :)

Skönt att det har slutat regna, tror minsann det blir en prommis på ett tag, måste bara få lite energi, är trött, kunde inte somna igår, var lite nervös ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0