:)

Helgen har varit riktigt trevlig. I fredags var det bara jag och Fredrik, vi grillade och mös och sen gick vi till örviken och hälsade på :) 
På lördagen blev det lite sovmorgon för mig innan jag sen begav mig till stan för att handla och sen hämta upp Emma för att bege oss till Henkes stuga. Var en riktigt trevlig kväll med bland annat utomhusbad ;D Jag som brukar vara en liten badkruka då det är kallt men nu var det bara att hoppa och sen inta bastun, men dock så kändes det inte så kallt som jag trodde det skulle göra.

Natten mot idag blev det jobb så idag har jag sovit ut ett tag, ska och träffa Anna senare idag och sen ska jag till lif för att övernatta, ska vara barnvakt åt en sovande Herman :) 

Imorgon har jag planerat in en heldag med Samantha, sen på onsdag har vi obligatoriskt seminarium på skolan sen ska vi gå igenom vårat arbete eftersom vi kanske måste redovisa på fredag. Sen ska jag bege mig till skell för att på torsdag morgon ska jag skjutsa Fredrik till sjukhuset för han ska operera sig. På torsdagkväll är det sen bara att bege sig hem igen, sen har vi redovisningen på fredag morgon och sen blir det att plugga för på lördag morgon har vi tenta i speciell fastighetsrätt och efter den beger jag mig kanske till umeå med Sanna och Ida :)

Så ser min vecka ut om inget ändras, då vet ni ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0