Bak

Igår var jag lite rastlös på kvällen så jag fick för mig att baka men det gick ju sådär. Skulle först göra nå minichokladpajer, men först skulle degen vara i kylen en timme, och sen då jag väl väntat och tryckt ut degen i formarna skulle dom vara i frysen en timme så dom fick stanna där hela natten :P Skulle även göra kexchokladpaj, och den gick fel, råkade stoppa på tok för mycket smör i den ;P Tog 8 msk hårt smör och smälte det istället för 8 msk efter det smält så det blev liite för mycket och kakan bara simmade så den fick jag kasta ;P Skulle även göra dumle muffins men efter allt det där så sparade jag dom till idag, kom dock på att jag har min sprits i pite så jag kan inte spritsa dom, men de går ju att bara klicka på :)

Men iaf, idag har jag gjort om kexchokladpajen, jag har fixat dom små chokladpajerna och muffinsarna är klara och toppingen står i kylen så ska vispa upp den sen och klicka på så är allt klart :)

Nu ska jag snart börja göra mig klar för jag ska bege mig till stan och träffa Camilla halv 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0