Städ

I söndags blev det att bege sig till skell, vaknade kring halv 10 sen packade jag ihop och begav mig. Då jag kom dit höll mitt städil fortfarande i sig så det blev att damsuga och renbädda där också, och starta en tvätt. Är vääldigt jobbigt att damsuga i källaren där vi har pannan, är massor med träflisor och sånt överallt på golvet som fastnar i mattan som är där men det är bara att göra sitt bästa och kämpa på :)
Fick även främmande av Anna och hennes föräldrar en sväng och sen på kvällen hände det inte så mycket mer :)

Idag har jag varit och tränat, för första gången på typ 3 veckor men jag gav mig fan på att jag skulle orka samma vikter som sist och det gjorde jag, tog till och med mer på vissa muskelgrupper :) Men imorgon kommer träningsvärken att infinna sig, känner redan lite nu :) Annars har jag mest försökt sova idag :)

Nu är jag iaf på jobbet och det finns inte så mycket mer att säga om det. Jag längtar till torsdag för då bär det av upp till vuogga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0