Sjukling

I torsdags bar det av upp till vuogga, var en riktigt rolig bilfärd med tjejerna ;D Då jag kom fram lastade vi ur lite grejer och jag hängde med Fredrik och Mange ett tag innan vi begav oss till stugorna där dom andra befann sig och där blev det en liten fest.

På fredagen blev det skoterkörning, solning och sen mot lunchtid begav vi oss till husvagnen för att äta och då kom Niklas, Linnea, Herman och Doris upp och gjorde oss sällskap. Blev sen en sväng till med skotern och sen på kvällen blev det mest bara lugnt med dom, nån cider och sen en tidig kväll.

På lördagen blev det återigen skotertur med allihopa, sen var det tydligen bartömning i stugorna och det slutade ju ändå bra, eller hur ? ;D haha ;D

På söndagen blev det också skotertur, dock blev det pulkan med Herman och Doris för min del ;P Sen blev det gode lugnt söndagkväll för då var det bara jag, Fredrik och Mange kvar. Vi tog en dusch och såg bröllopsfotografen :)

Däremot vaknade jag mitt i natten av att jag mådde lite halvdåligt och det resulterade i dåligt med sömn och då jag väl gick upp blev det bara värre, så då Fredrik och Mange for ut och körde skoter i den strålande solen på måndagen så låg jag kvar i sängen i fosterställning och försökte tänka glada tankar.
Mådde dåligt hela vägen hem och då jag väl kom till pite kom det fram att jag hade feber, så det gick inte så bra ;P Men vi fick iaf en bra helg :)

Aja, dags att sova nu :) God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0