19-25/3

I lördags var det äntligen dags för Sannas dag :) Hon fyllde ju 20 i december men vi var inte allt för snabba och hennes dag blev istället 3 månader senare ;D

Allt började med att vi skickade ett mejl till henne i februari om att det skulle hända något den 19 mars, men vi skrev aldrig från vem det var. Sen på lördagsmorgonen klädde Ida L ut sig och gick och lämnade en påse utanför Sannas dörr, den innehöll bland annat champagne så hon fick en champagne frukost och en lapp med lite info, bland annat att hon skulle vara klar halv 11.
Ida, Lisa och Samanta for och hämtade upp hon då, och då dom hämtade henne hade hon ögonbindel på sig så hon såg inget, och ingen av dom sa något till henne. Sen hämtade dom upp mig och vi begav oss ut till e4an. Hon gjorde några försök till att få oss att prata men sen då vi kört en liten bit på e4an drog vi ner den. 
Vi åkte till luleå där vi hade bokat tid för sminkning på make up store, sen gick vi en snabbis på stan och sen begav vi oss tillbaka till piteå så vi andra fick göra oss klara sen väntade kläm och känn party med några till tjejer hos Ida. Där var vi till 7 ungefär och sen begav vi oss till mig. Då hon kom till mig var öjebyarna + flickvänner hos mig och överraskade henne och sen fortsatte kvällen med fest och det droppade in massa folk under hela kvällen. 

Det blev en riktigt lyckad kväll, och vi alla var riktigt nöjd för ingen försa sig eller något så från det att hon vaknade tills det att hon gick hem så visste hon ingenting och det blev hur roligt som helst :) Det är kul då en överraskning flyter på sådär bra, normalt hinner man ju försäga sig några gånger, men hon sa själv att folk har undvikit hon litegranna ;P 
Det kommer iaf bilder från kvällen snart :)

Sen annars i veckan har jag haft 2 tentor, känns väl inte jätte bra men inte jätte dåligt heller, så man får se om tre veckor hur det gått, annars är det bara att göra om :) Sen natten mot idag så jobbade jag, skulle egentligen jobba inatt också men det hade blivit någon miss någonstans och jag var uppskriven att jobbas lördag natt så då blev jag helledig i helgen så har jag istället en natt lite längre fram :)

Idag har jag och Anna varit på stan en sväng, hittade dock inga kläder men inhandlade iaf tights och leggings :)

Imorgon då jag vaknar ska jag fara in till stan, har tänkt avfärga mitt hår och göra nå slingor. Trivs egentligen jätte bra i mitt mörka med det röda jag har, men det är som ändå jobbigt att hålla efter det röda eftersom det blir urtvättat ganska fort. Så imorgon blir det tillbaka till ursprungsfärgen så får man se hur det ser ut. Hoppas bara jag blir nöjd, annars är det bara att köpa en färg på ica och lösa det ;D haha! Måste bara komma fram till vad det ska bli för slingor, men frisören kanske har några bra tips :)

Sen blir det väl att se hockeyn imorgon och heja fram lule till en 3e seger, och sen klockan 8 bär det av till western farm för att se hoffmaestro. Var ju Annas 20 års present, och det ska bli riktigt kul :) Bara synd att det tar två timmar dit och två hem i bussen, men det ska jag väl överleva ;P

Aja, Ska lägga in bilder nu, kommer nog något från huset också och sen ska jag sova så jag orkar med hela morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0