1/3-11

I lördags var det skotertävling i skell, så vi var där och spenderade tid ute i solen, sen blev vi tjejer less och for hem :P Då jag kom hem fick jag nå ryck och började damtorka massa delar i huset, och städa undan massa. Allt såg ut som ett bombnedslag. Våran diskmaskin hade börjat läka i en packning så den stod mitt på golvet, det fanns massa disk, och massa reklam och allt möjligt på bänkarna ;P Sen där kring 4 kom Camilla, vi lagade mat och satt och drack lite bara vi 2 fram till typ 9 eller kanske ännu senare, sen tog vi sparken och begav oss till garaget där killarna var. Det var en motorcykelklubb bredvid deras garage som hade anordnat skotertävlingen och det sen på kvällen hade dom fest i deras klubb, med band och bar och allt möjligt så det var trevligt :)

På söndagen blev det att färdigställa lite i garderoben, så nu har vi en stång för alla galgar och lite sånt där. Det är väl typ bara skohyllan som saknas men den blir iaf inte än :)

Igår och idag har det varit fullt upp med skola och plugg. Har slutat 6 båda dagarna, har gjort bort ett grupparbete och har pluggat lite själv också, så jag har inte haft så kul :P

Idag har iaf jag och Sanna Ö bokat tågbiljetter till riksgränsen. Vi åker på torsdag och det ska bli riktigt kul, en helg med Sanna M och Jenkan ;D Måste bara planera lite imorgon, har lite inköp som ska göras, sen ska jag packa lite och sen ska jag hinna sova ett tag för jag jobbar på natten ;P Vet inte riktigt hur jag ska hinna allt men jag ska skriva en lista nu på allt som ska packas och handlas så det är klart för imorgon, sen väntar sängen för imorgon är det skola :) Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0