Vovve

Känner inte alls att jag har tid att sitta framför datorn i princip något, dessutom är min dator inlämnad så det gör då saken ännu lättare ;P

Förförra onsdagen, alltså den 15, hämtade jag och Fredrik våran lilla valp Sacko, och han tar upp all min lediga tid :) Men nu är jag på jobbet så jag tänkte att jag skulle passa på att berätta det ;P Så iaf har vi snart haft han i 2 veckor och det går väldigt bra, förutom att han oftast inte lyssnar på hans namn eller på kom men det ska nog ordna sig :)

Förra helgen hände inget spec, jag var med Sacko och lite halvchaufför åt Fredrik eftersom hans kompis hade fyllt år så de var lite festligheter där. Jag hade myrjakt medans Sacko sov eftersom det har börjat gå omkring myror i vårat kök, så jag satt där och stirrade på en tills han tillslut försvann så dagen efter var vi och köpte myrmedel :)

Helgen som just har varit var ju då midsommar. Jag jobbade torsdag natt och sen på fredagen tog vi det först bara lugnt på dagen innan vi sen begav oss ut till havsbadet där vi först bara mös och tog det lugnt och sen på kvällen gick vi förbi bland annat Ida och Tommy så Sacko fick busa med lite hundar och vi fick se lite folk :)

På lördagen var det midsommartravet i skellefteå så då var Fredriks mamma och pappa snälla och tog hand om Sacko medans vi var där, blev dock ingen större vinst ;P

Nu sitter jag på jobbet, jobbar idag och imorgon sen är jag ledig till på söndag. I helgen är det stadsfesten i skellefteå så det blir nog att åka in och äta nå god mat på dagen men annars blir det mest bara lugnt, Fredrik fyller år så det blir att gratta han men hans vänner är i göteborg så det blir väldigt lugnt :)

Då vet ni det tills nästa gång jag tar mig till en dator ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0