Fullspäckat

Har verkligen inte haft tid att sitta framför datorn men nu tog jag mig lite tid.

Den  31 var det sista tentan och sista skoldagen för det första året, skönt att få sommarlov, skönt att allt var bortgjort men jag hade inte en så bra magkänsla efter tentan. Så nu är det bara att invänta resultaten från två. Igår fick jag mitt resultat för min omtenta och den hade jag inte klarat, hade fått en poäng för lite på a-delen så dom rättade aldrig b-delen, så jag har ingen aning om jag var på rätt spår eller om jag var ute och cyklade, och det är jävligt synd att man aldrig får veta det för isåfall hade man ju kunnat bättra på saker till nästa omtenta. Jag hoppas iaf att jagi nte kommer ha 3 omtentor då jag börjar om men det skulle då faktiskt inte förvåna mig, iaf två eftersom den ena kursen var svårare än den jag inte klarade nu ;P 

I alla falls å var det inte mycket sommalov för mig eftersom mitt sommarschema började den 1a ;P Jobbade onsdag och torsdag, var ledig fredag och då var jag bjuden på tjejmiddag hos Jonna, det var riktigt trevligt :) Sen jobbade jag lördag, söndag och måndag. Försökte vända tillbaka dygnet på tisdagen så jag var helt död då, var även och tittade på balen, sen började jag min praktik igår och idag var min andra dag, så jag har liksom haft fullt upp ;P

Sen har jag ju glömt berätta att jag och Fredrik har köpt hund, eller.. jag har inte betalat hela hunden och vi får han inte förens på onsdag så det är inte helt klart, men nästan :) Jag längtar då inte bara lite ;) 

Nu ska jag se lite serier sen blir det en tidig kväll, sov lite natten mot onsdag och var alltmänt trött då, sen natten mot idag har jag inte heller sovit värst mycket för det har suttit en kråka utanför mitt öppna fönster och levt om hela natten, så inatt har jag tänkt ta tillbaka lite missade sovtimmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0