Praktik

Oj vad veckorna går fort. Förra torsdagen blev det då som så att jag och mamma for till skell för att plantera om mina jordgubbar och sådär. Det blev riktigt bra och dom började växa till sig direkt eftersom dom då fick näring. Nu har dom dock börjat vissna lite pga omplaceringen. Men nästa sommar så ska det nog se bra ut ;)

Jag jobbade fredag och lördag, sen söndag blev det att toppa sig och färga utväxten lite, måste dock och fixa till den lite mer. Sen blev det att åka till skell för att spendera tid med mina killar :)

I måndags blev det tjejmiddag här med bland annat volleyboll spelande, riktigt trevlig kväll. Sen igår hade vi främmande av Fredriks föräldrar, hans syster + sambo, hans morbror + fru och barn. Vi bjöd på grillat och sen på kvällen kom Emma hit och såg film medans Fredrik var på Antons stuga och drack öl.

Idag har jag haft min första dag på praktiken i skellefteå, och jag har haft en bra dag. Sitter och planerar middagen nu så jag ska få några matlådor ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0