Gurka

Idag har jag och mamma gjort stan. Bland annat har jag fått mig en gurkplanta och en tomatplanta. Har även köpt paprikafrön, chilifrön och salladsfrön, så ikväll har mamma planterat allt åt mig, och planterat om gurkan och tomaten i större krukor :) Blev även att shoppa lite andra nödvändigheter, men skönt att ha gjort bort lite ärenden.

Efter stan for vi till lillpite så Sacko fick busa av sig med Ulla och vi fick träffa alla dom. Skönt att ha en familjemedlem i närheten :) Efter lif for vi hem, jag och Sacko tog en pn och sen kom Samantha hit med Malte så dom fick busa lite. Nu kommer han kanske sova gott inatt ;D Han har även fått ta sig en dusch, han luktade inte mumma efter ha varit i jorden under altanen i lif, kan väl inte säga att han uppskattade det men det får man leva med ibland ;D

Imorgon får vi se om det blev skell för mig och mamma, vi ska plantera om våra jordgubbar och så ner smultron och morötter. Jag kom som fram till att det var tantvarning på mig, för jag har även köpt garn för jag ska börja virka då jag jobbar på natten, haha ;D Får se hur det här kommer sluta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0