Söndag

För 2 veckor sen anmälde jag mig som vikarie i Skellefteå kommun, tänkte att då kanske man får jobba lite extra här också. Det var på måndagen, och på fredagen ringde personalsamordnaren eller vad jag ska kalla hon och dom hade ett boende som behövde nattpersonal, så det kändes bra. Jag for in och träffade henne på tisdagen, en vecka efter, pratade lite med henne och gav henne referenser och sen i fredags ringde en chef från boendet så på tisdag ska jag in och träffa henne, så då blir det kanske att jobba extra där, ska bli spännande :)

Igår blev det iaf tjejfest hos Rebecca, vilket var mycket trevligt. Sen blev det utgång, vilket inte var lika trevligt som förfesten, men det är det ju nästan aldrig ;P

Idag har jag provbeställt lite smink från internet. Emma berättade igår om en sida där man kunde beställa prover för 10kr/styck, så jag var tvungen provbeställa. Man får ju många olika prover för en billig peng, så det var kul :)

Nu ser jag på tv, hamnade på nån dokumentär, det var en som gjorde ärr-tatueringar, tyckte det kändes lite läskigt. Tror aldrig jag skulle kunna göra något sånt, tyckte mest det verkade lite knäppt ;P Vanliga tatueringar förstår jag men inte det där. Aja, tur jag slipper då ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0