Snäll

Igår blev det mest bara en lugn kväll till att börja med, sen middag där kring halv 8 och sen for vi ut med skotern en sväng. Men där fem i 9 ringde jobbet och frågade om jag kunde komma ut, det var ju lite svårt eftersom jag var i skell, men då frågade dom iaf om jag kunde komma ut imorgon (idag) och det tackade jag ja till. Men sen frågade dom igen om jag inte kunde komma ändå, jag behövde ju inte stressa eller så, och snäll som man är så ställde man upp. Då var det bara att fara hem från skoterturen, som visserligen inte var så lång och det var bara jag och F, för att sen hoppa in i bilen och bege sig till jobbet.

På vägen dit pratade jag med Hanna och fick veta att det gick magsjuka, därför jag blev utringd med andra ord ;P Tur jag inte är rädd för att få de, så det gick bra. Sen så behövde jag aldrig vara på den avdelningen, vi var tre så vi stängde in en på den avdelningen så det skulle vara isolerat sen tog vi två som blev kvar alla andra :) Men nu ska jag se klart hockeyn sen bege mig till jobbet igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har så rätt.. det är så sjukt svårt! Sen att veta vad man vill och sen försöka få ett sånt jobb är också en klurig sak! Bara fortsätta "söka" då!



Förresten, snäll var bara förnamnet på vad du var när du åkte dit för att jobba :)

2011-01-25 @ 17:07:17
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0