Less

Tentan igår kan man ju inte precis säga gick bra. Jag fattade typ inget, lämnade till och med 2 helt utan svar och 1 hittade jag på ett svar till, haha ;P Så för att ha fått godkänt på den måste jag ha spikat alla andra frågor typ och det gjorde jag ju då inte heller. Det är bara att hålla tummarna för att juridik-tentan gick bra men det gjorde den säkert inte heller så då har man två omtentor plus två vanliga nästa tenta-period ;P


Hur som helst börjar jag bli riktigt less på att vara förkyld, har varit det sen före sommaren, alltså snart ett år. Det kommer och går lite, ena dagen kan jag vakna upp riktigt förkyld, sen dör det som ut eftersom, sådär som förkylningar gör, och just då jag börjar få lite hopp om att jag kommer bli frisk vaknar jag upp dö-förkyld igen. Så igår vaknade jag upp förkyld, och det är ingen höjdare. Idag ska jag börjar ta upp träningen igen och jag kände inte för att vara förkyld då eftersom jag orkar inte lika mycket, men jag får nog fara på passet och göra det jag orkar. Ska jag vänta tills jag blir frisk får jag nog vänta lääänge.

Aja, dags att fortsätta göra sig klar för att sen bege sig in till stan för att luncha med Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0