Jök

I onsdags var det ju då tjejfest + Pean, och det var riktigt riktigt trevligt. Var först tänkt som en hemmafest och vi skulle inte gå ut men det slutade med utgång ändå och det var faktiskt en riktigt lyckad kväll. På torsdagen mådde man ju lite sisådär hela dagen men de var skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.

På fredagen blev det stan med mamma, vi shoppade lite smått och gott, fick bland annat en matta av henne som matchade den turkosa tapeten i skell. Sen blev det hem och vila en snabbis innan det var dags för jobb.
Igår blev det att åka till skell då jag slutade, sova en sväng och sen blev det mest bara lugnt. Vi for förbi Fredriks syster och han fick leka snickare ett tag, sen blev det middag och slöa. Vi skulle och se film men vi orkade inte röra på oss på ett bra tag så vi skippade det, istället gick vi ut en sväng kring 9, skulle se vart bussen gick ifrån och sånt där, sen fick vi idén att gå till hans föräldrar och säga hej så det vi gjorde. En 40 mins prommis dit som resulterade i att vi kom fram till ett ned släckt hus, men som tur var var hans syster uppe så vi fick iaf komma in en snabbis innan det var dags att gå hem igen. Så våran korta prommis till bussen slutade i att vi sen var ute och vandrade i nästan 2 timmar ;P Jag kände mig som en riktigt pensis som inte orkade röra mig på min lördagskväll och sen tog en promenad, men skönt var det :)

Idag skulle vi iaf fara till stan, kolla på lampor, utbyggnadsdelar till soffan, stolar och lite smått och gott men nästan allt hade stängt så vi for bara till solbacken och köpte ljuslister som vi satt bakom sänggaveln och tandkräm ;D

Nu är jag iaf hemma, har försökt plugga lite men det går väl sådär, är trött och har ingen inspiration så jag ska nog lägga bort lagboken och sova istället så man är utvilad imorgon, så får man hålla tummarna imorgon =) Men det går iofs inte så bra att plugga på lagar, det är inte bara att jag är trött och oinspirerad, dom står ju i boken och alla som vi använt är markerade, är som svårt att plugga nå mer. Det är ju hur man ska svara på tentan men det kan jag förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0