Fixat

Idag blev det att gå upp 7, åka in med mamma till stan för att hämta bilen. Sen halv 8 var det bara att ringa tandläkaren för jag har typ tappat en lagning, har haft så en månad typ men jag har inte orkat fixat det, men nu tänkte jag att det var lika bra medans man har pengar ;P Sen så är det kanske inte så bra att gå med det länge för då blir det ju säkert värre ;P Så imorgon 07.40 ska jag dit ;D

Sen har jag pratat med dom på lönekontoret och nu är det fixat, får det jag inte fick nu till nästa lön. Hade varit kul att fått det nu eftersom jag hade ställt in mig på det, men ja fick tillräckligt så det är nog lika bra att få det nästa månad så man får lite då också ;P

Sen ringde chefen och erbjöd mig två jobbnätter, ena var på onsdag men då kunde jag inte eftersom jag börjar tidigt på torsdag. Andra natten var 19 februari, kvällen då man förmodligen ska fira Anna eftersom hon fyller år 20e, men då fick man lov att tacka ja ändå, annars blir jag ju helfattig i mars ;P Men det kändes surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0