Firework

På söndagen blev det inte många knop, vaknade upp och blev serverad hemmagjord palt, mums! Sen begav jag mig till skell och tog det bara lugnt där också. 

På måndag blev det lite träning, sen medans Rebecca var på ett möte passade jag på att klippa mig, blev lite impuls. Håret blev kort igen, och det tar ju ett tag att vänja sig igen, det är dock en konstig sak med håret som jag kanske måste fixa eller så får det vara kvar så. All längd som var längst fram på min högra sida är som borta så det är som en klump där det är uppklippt, så om jag her håret bakom örat ser det typ ut som att jag har pottfrilla ;P Måste kanske tunna ut det just där eller nå, men samtidigt orkar jag inte gå till en frissa igen, så jag får se hur det blir ;D Det växer ju ut om inte annat :)


Sen idag var jag faktiskt på möte med hon som är typ personalsamordnare eller vad man ska kalla det inom äldreomsorgen. Har sökt lite jobb där också eftersom jag inte fått jobba typ nå i januari. Cheferna gav mig inget, men har iaf fått ihop 3 nätter, och två var för att det gick magsjuka så jag fick vara extra i helgen då. Dom hade iaf lite behov där på ett boende och på nattpatrullen, så förhoppningsvis får jag jobba lite extra där också. Mitt mål är ju att slippa studielån så det är väl bara att göra allt för att slippa det, även om det betyder att man måste plugga och jobba. Är ju alltid kul med lite extra pengar ;D


Aja, nu ska jag försöka hitta på nå annat skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0