Arg..

Blev som så att jag fick sluta vänta, tjugo i 3 hade ingen post kommit, den kommer verkligen sent hit :P For till Lif och sen om jag hem kring halv 5, for till postlådan och öppnade specen och vad får jag se, fick mycket mindre än jag trott att jag skulle få, och då upptäcker jag att dom har inte gett mig min ob för storhelgsnätterna, eller för en, men jag jobbade ju 5 så dom har missat 4 nätter vilket ändå är nån tusenlapp. Hade jag bara väntat hade jag kunnat ringa direkt men istället har jag fått gå och varit irriterad och ska gå upp så jag ringer precis 8 då dom ska öppna så jag får tag i dom, för dom är ju omöjliga att få tag i. 

Ikväll blev det iaf middag med Anna och Pilla, sen blev det vidare till nodo dit även Öhman och Johan kom. Blev en cider eller två och sen fick mamma hämta mig för en timma sen. Nu ska jag nog sova, jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0