3/1 -2011

Jani jani, Veckan som gått har bestått av jobb, sen efter en väääldigt jobbig natt natten mot fredagen var det bara att skynda sig till skellefteå så fort man slutade för att försöka få lite sömn. Blev 3 timmar sen var det bara upp och göra sig klar för att sen bli upphämtad av tjejerna åka till ljusvattnet och Henkes stuga där alla killar redan var.

Nyårsafton blev relativt lugn ändå, och jag lyckades hålla mig vaken till efter 12 slaget även fast det var lite kämpigt där i början av kvällen ;P 
Var riktigt mysigt att fira 12 slaget med sin älskling bredvid sig, tror faktiskt aldrig att jag har haft pojkvän på någon nyårsafton förut så det var trevligt :) Får se om de kommer upp några bilder sen, men ja tog väldigt få, och jag har inte ens kollat igenom dom själv än så jag vet inte ens om de är något att visa.


På lördagen blev det hemfärd och massa slöande i tv-soffan. Var och snabb handlade och köpte hem pizza för att sen fortsätta slöa ;P Men då var vi mycket mer effektiva igår. På dagen var vi ute och körde skoter vilket har resulterat i en väldigt ond rygg idag, men det är en annan femma. Vi la in heltäckningsmattan i sovrummet och byggde ihop sängramen. Renbäddade och tvättade några maskiner och sen blev det en riktigt god middag :)


Idag är Fredrik och jobbar, jag ska försöka ta tag i pluggandet men det är inte alls lockande, men jag måste :P Samtidigt som jag tvättar, diskar och eldar. Då han kommer hem blir det att sätta upp lister och foder i sovrummet, samt bygga ihop sänggaveln som F även måste bygga om, sen om vi hinner ska vi nog bygga ihop malm-byråerna så vi kan börja vika in kläder där :) Tror även F skulle höra med sin pappa om han kunde komma och fixa elen idag. Sen efter det är sovrummet klart tills vidare. Jag vill måla om en vägg till vit och sätta upp en väggtext där men den är väldigt ojämn så F ville gipsa den eller något först ;P Även elementet ska målas men det blir inte förens till sommaren då vi kan slå av det, sen får man även se om det kommer upp någon tv där inne.
Men det känns väldigt skönt att ett till rum är väldigt nära slutet :)

Dock så fort man är klar med ett rum så är det väl bara att påbörja nästa projekt, tror det är som folk säger, man blir aldrig färdig i hus. Då man väl är klar börjar man bara om ;D

Det kommer väl upp bilder sen, lägger upp lite eftersom på facebook som jag tar med mobilen, men nån dag ska jag ta mig tid att ta bilder med kameran och lägga upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0