Riksgränsen

Jani, nu ska vi se vad som har hänt sen sist. Har jobbat torsdag, fredag och lördag, skönt att få in lite pengar :) Sen på söndagen fyllde Anna år så då var jag där i princip hela dagen, for dit efter jag vaknat och var där tills jag skulle sova. Var där så länge så min bil startade inte ens när jag skulle hem, tur jag har världens längsta skravsladd i bagaget så det var bara att stoppa i bilen i motorvärmare och vänta ;P

Både igår och idag har jag varit på skolan, och det blir alla andra dagar den här veckan också, lite tråkigt att ha skola alla dagar ;P

Idag blev även min garderob hemma i skell klar, nu ska vi bara fixa inredningen, måste och köpa nån stång som vi kan hänga upp så man kan hänga kläderna, ska även försöka hitta nån hylla eller något. Sen så småningom blir det nog en skohylla också :) Men det ska iaf bli riktigt kul att se den på fredag ;D

Sen har jag bestämt mig för att åka till riksgränsen den 4 eller 5 mars och jag kommer hem den 9e. Ska bli riktigt kul att åka upp och hälsa på Sanna och Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0