Plugg

Hela dagen har i princip bestått av plugg. Först en lektion kvart över 8 till kvart i 10, sen hade vi handledning mellan kvart över 10 och  kvart i 12, där vi bara pluggade på själv ;P Sen satt vi och pluggade till kvart i 3 så vi till sist tog bussen hem.

Då jag kom hem, kring 4, tog jag bilen till älvsbyn för att hälsa på min moster. Hon jobbar typ med uppgiften vi håller på med så hon fick kolla igenom den med mig och säga om vi gjort rätt eller fel, kändes skönt att få ett hum om vad man gjort :P Hon satt och förklarade massor och sådär, så jag hoppas det mesta har gått in :)

Nu ska jag sova, ska upp 6 imorgon, sen blir det skola imorgon också. Har en lektion mellan kvart över 8 till kvart i 10, sen har vi hål till 1 då vi har bokföringsstuga till halv 3, och där får man bara sitta och plugga och fråga om man har några frågor, så egentligen har vi hål till kvart i 3 då våran sista lektion börjar och sen slutar vi kvart över 4. Så egentligen kan man säga att vi har hål i 5 timmar, och det känns ju inte alls speciellt spännande, men de finns inte så mycket att göra. Vi får fortsätta på våran uppgift :)

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0