Överraskning

Igårkväll for jag och hämtade upp min dator, den är ju då trasig. En kabel där i som håller på att gå sönder och den kostar kring 1300, sen måste man beställa den från usa så då kommer ju frakt och allt till, så det känns lite lättare att egentligen bara köpa en ny ;P Men jag har iaf fått låna med mig en hp mini, den känns bra men ja ska prova lite mer i helgen sen blir det att diskutera lite med mamma på måndag så får jag sen se hur det blir :)

Där kring halv 9 började jag iaf färden till skell, for och överraskade min pojkvän, skulle egentligen kommer kring 6-7 ikväll, men jag tog ledigt från skolan ;D

Hade tänkt fara och träna tidigare idag men då ringde pappa just då jag skulle fara så då kom han förbi på en kaffetår. Nu ska jag fara och äta lunch med Emma, så får jag se om de blir nån träning senare eller om jag skippar den ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0