Extern

Jani,m sen sist har det då hunnit vara pdol,  det var kul men det blev en tok för tidig kväll, men de kan ju bero på att jag var lite väl full på dagen ;) Men men, va gör det om hundra år.

Vet inte om jag har så mycket mer att berätta om vad som hänt sedan sist. Eller jag har hunnit färga håret mörkt, men det var visserligen innan lycksele :)

Dagarna går åt till att titta på det jag borde börja lära mig inför tentorna, men att jag sedan gör något annat, t.ex. myser med Sacko :)

Nu ska jag iaf på jobbet, och sen imorgon ska jag och fixa naglarna, sen ska jag och Anna hitta på en liten sak sen så ska jag och Amanda kanske plugga lite innan jag börjar om att jobba, får se hur jag ska orka vara vaken på kvällen då jag ska upp så tidigt, men vi får se :)

Sen nästa vecka, eller om ganska precis en vecka så åker jag nog till stockholm och kolmården, ska bli riktigt kul. Jag har velat fram och tillbaka med Fredrik, men eftersom han egentligen inte var så sugen på att fara tar jag kanske med mig Amanda åsså bilar vi ner, är där någon dag, pluggar lite medans vi är där, roar oss lite och sen åker vi hem och skriver tentor ;P Men vi får se hur det blir. Kan lika gärna bli att man blir hemma och far någon annan helg. Allt är lite veligt nu ;P Men nu är det dags att fara till jobbet och slippa fundera på alla i-lands problem jag har nu :)


Kommentarer
Postat av: Malla

tack för receptet :) blev det ngt kolmården? :)

2011-08-12 @ 22:19:12
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0