Väntan

Igår blev det en liten prommis med Anna, sen idol med hon, Bränkan och Jimmy och sen följde jag hon till långnäs en sväng.
Då jag kom hem såg jag kungarna av tylösand och pluggade lite.

Idag har jag varit på första spinning-passet på 7 månader, gick bättre än jag trott ändå. Kondisen fanns men däremot var benmusklerna som borta ;P 
Sen då jag kom hem åt jag en nygräddad ostfralla, svängde in på ica och köpte en, och det var så gott!

Nu har jag just bokat hotell i sundsvall för det blir som så att jag och Fredrik åker dit imorgon, träffar Therese som jag inte sett på över 1 år, sen så sover vi där och på morgonen ska jag in på ikea en snabbis och sen bär det av till östersund för att hämta en skoter och sen ska vi hem igen. Jag längtar verkligen till hotellfrukosten, det ska bli gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0