Tjorv

Vi får väl se hur det blir med östersund, dom kunde tydligen inte hålla skotern och det var nån och kollade på den igår så vi får väl se om den finns kvar imorgon, men annars skulle han kanske köpa en annan så vi får se. Men sundsvall blir det iaf, dels för att jag redan hade bokat hotellet då jag fick veta det, och sen så har jag längtat hela veckan efter det här så det krävs lite mer innan jag ger upp det :)

Idag var jag först på stan med Anna en sväng, sen har jag, Amanda och Filip pluggat mellan 1 och halv 5, kändes bra efter ;D Sen har jag hunnit göra lite ärenden med mamma, jag har städat ut allt ur mitt gamla rum eftersom pappa ska nog spackla och slipa det i helgen, jag har sett idol och jag har packat det mest jag ska ha med mig imorgon så jag är klar då pappa kommer hem med bilen :)

Nu ska jag sova, imorgon är det skola, sen ska jag hem och göra det sista medans jag inväntar pappa och sen bär det av mot skell för att hämta upp Fredrik och sen bär det av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0