Tisdag

Jani, vad hände igår egentligen.. tog en prommis med Anna till backen-området, kollade lite på jysk & em, hittade inte vad jag var ute efter så vi gick vidare till Beijers och träffade hennes pappa som dessutom bjöd på smörgåstårta. Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på kvällen, men säkert något jäääätte intressant, så går det då man är senil :P

Idag har jag iaf först varit på skolan, sen då jag kom hem blev det en prommis med Anna och hennes hundar, sen handla och så, sen hem och laga middag och sen kom Anna och åt med mig. Sen då mamma kom hem åt hon och sen for vi och grattade Herman som fyllde 1 igår :)
Hämtade upp Anna och Bränkan kring 20 i 8, vi for på ica och sen kom Pilla och Jessica och vi såg idol.

Idag har jag även fyllt på mitt träningskort så nu blir det att börja om igen, känner mig inte alls sugen men det blir väl bättre då man fått in rutinen igen :)

Nu är jag hemma, ska sova, är grymt trött, har varit det sen middagen. Imorgon blir det träna och sen skola, kändes jobbigt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0