Tisdag

I måndags blev det att bygga ihop min hylla, och jag är riktigt nöjd med den. Nu är det bara att fixa till allt annat här inne. Måste tömma den andra byrån för den är ful och den vill jag inte ha kvar, tvn ska hängas och hyllan ska sättas upp. Det ska skrapas färg från fönsterna och sen behövs det sättas upp något på nån vägg, det är lite tomt :P Skulle behövas nå i färg för allt är vitt här inne förutom tvn som är svart mitt påslakan som är rött för tillfället, menmen, nått ska man väl hitta.
Sen har jag fått värsta iden för mina smycken men den tar vi sen.

Idag blev det träning sen skola, hade en föreläsning och sen satt vi och pluggade bort lite saker och sen for vi hem. Blev en lite pn då jag kom hem sen hängde jag med Anna, blev en kort prommis och sen idol med hon och Bränkan. Efter idol blev det hem och ta en långprommis med mamma, skönt på kvällskvisten :) Nu ligger jag i sängen och ska sova, skönt med lite sovmorgon imorgon men jag måste ändå upp relativ tidigt, tänkte ta en prommis, måste packa, måste renbädda och sen ska vi plugga halv 1 och då vi är klara tänkte jag nog fara. Måste även hinna en snabbis på stan med Anna, det är fullt upp hela tiden.

Ska bli skönt att komma till skell då får man iaf lite lugn och ro på torsdagen på dan eftersom han jobbar, då kan man sova så länge man vill, ta en lite prommis, kanske plugga lite och så. Sen på fredag morgon bär det kanske av till östersund för att hämta skotern om den nu är klar, sen blir det jobb fredag natt och sen blir det nog fest i pite på lördag, ska bli kul :)

Aja, sova nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0