Onsdag

I måndags då jag vaknade for jag ut och joggade (vad hände där?) sen mötte jag upp Anna en sväng och sen for jag vidare till skell och spenderade kvällen med min karl.

Upp tidigt på tisdagen, tog bussen 8, mötte upp Klara och Amanda halv 10 för att bege oss till skolan. Eftersom bussen var försenad så fick vi stressa väääldigt mycket, men vi hann :) Sen då dagen var slut åkte vi tillbaka till pite, jag satt med mamma ett tag på hennes jobb i väntan på bussen och sen åkte jag tillbaka till skell.

Idag har jag sovit halva dagen sen for jag förbi Camilla där vi även blev bjudna på middag. Sen begav jag mig hemmåt och nu sitter jag på jobbet igen. Mitt liv består typ av pendla, skola och jobb, huvva :P Dock så har jag bara en natt kvar den här månaden så det suger, men jag har hört ett rykte om att det kan bli mycke i december ;D Men imorgon ska jag ringa mitt andra jobb för jag ska få intro på ett till ställe :)

Imorgon blir det upp kring 11, halv 12. Ska möta upp Anna för en lunch och sen ska jag till skolan igen kring 2. Har en lektion imorgon mellan kvart i 3 och kvart över 4, jobbigt. Sen på kvällen tror jag att jag ska baka, har  bjudit in Anna :) Ska väl även passa på att träffa min mamma, hon tyckte jag prioriterade Anna istället för henne då jag for lite tidigare till jobbet för att hinna förbi Anna men då fick jag upplysa hon om att jag ska vara hemma hela kvällen imorgon så då blev hon nöjd :)

Aja,. ska fortsätta göra nå nytta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0