Onsdag

Blev inte så mycket lugn och ro idag, men ändå :) Gick upp 10, karln kom med lunch 11 och sen har jag pluggat. Mötte upp Emma strax innan 3 för en sväng på stan, jag behövde köpa sockar eftersom jag inte hade några rena hemma då jag skulle fara ;D Sen skulle jag ut på en promenad efter stan det men jag hann inte för karln kom hem, men fick iaf ta en liten omväg då jag gick hem.

Sen blev det en dusch och sen middag hos hans föräldrar, sen en sväng förbi deras garage och kolla så skotern vi ska hämta ryms i släpet vi hade och det gick bra, sen har vi ränt runt lite.

Imorgon klockan 5 bär det av till östersund för att hämta karlns nya skoter, sen blir det pite, jobb för mig och sen då jag kommer hem lördag morgon kanske karln har satt upp min tv ;) vad skulle jag göra utan han ? ;)

Sen på lördag blir det fest, då kommer även Mange till piteå och hälsar på så det ska bli skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0