Mysigt

På fredagen blev det skolan en snabbis och sen hem för att packa ner det sista. Kring halv 3 kom pappa hem och då begav jag mig till skell för att hämta upp Fredrik och sen kvart i 4 påbörjade vi resan ner till sundsvall.

Då vi kom fram checkade vi in på hotellet, och det var väldigt mysigt där. Särskilt täcket var gudomligt, kändes som jag sov i himlen sen på natten ;P Men hur som helst, efter vi checkat in for vi vidare och hälsade på Therese & Andreas. Hade inte träffat henne på över ett år så jag hade ju inte hunnit träffa Melvin heller så det var riktigt trevligt, blev dock ändå en tidig kväll för man var gode trött efter bilresan. Vädret var ju inte precis bra, det regnade från det att vi for till skell och sen hela vägen. Somnade kring 12 och sen checkade vi ut strax innan 10. 

Vi begav oss sen till ikea, jag tog bokhyllan jag skulle ha, insatserna till den, 2 lampor åt Emma och 1 åt min mamma sen tog jag även 6 galgar vid kassan och sen var vi klara. In och ut på 25 min ;D Sen blev det in på systemet och sen en sväng på rusta innan vi begav oss hemåt igen.

Halv 12 for vi och 3 var vi hemma igen, gick lite snabbare på vägen hem då det var ljust hela vägen och då vi slapp regnet :) For och hämtade ut en jacka till Anna, sen skjutsade jag ut Fredrik och Mange till örviken och sen for jag och gjorde mig klar för att bege mig till Emma där det bjöds på middag och fest eftersom hon fyller år.

Det började med middag med massa tjejer klockan 5 och sen klockan 7 började resten av folket komma. Blev en trevlig kväll men dock väldigt lugn för mig, slutade dricka då vi gick ut, orkade inte köpa nå inne på krogen :P

Idag vaknade man upp utan några som helst tecken på att man druckit igår, väldigt skönt! Sen 1 idag fick jag åka hem igen eftersom pappa skulle åka till jobbet 2. Somnade ett tag då jag kom hem och sen har jag inte gjort så mycket mer ikväll tills jag for till jobbet, och nu sitter man där. Ska kolla över mitt arbete som ska till skolan nu, ska träffa Amanda och plugga lite imorgon på dagen, sen ska jag nog umgås med Ida imorgon på kvällen, ska bli riktigt trevligt för det var då längesen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0