Inte min grej

Näe, jag har verkligen lagt bloggandet åt sidan, det är så mycket annat som tar min tid ;P

I torsdags var det skola sen bakade jag och bjöd Ida och Anna på fika.
I fredags var det också skola sen for jag till skell på eftermiddagen. På kvällen kom Micke och Camilla och fikade för jag tog med mig fikat så det inte skulle ruttna bort här hemma ;P

På lördagen blev det först att fara ut till garaget på dagen, åka lite fyrhjuling, sen på kvällen blev det middag på Tatung med Emma, Jens, Julia och Peter och sen blev det utgång på allstars.

På söndagen blev det mest lugnt, fick en formsvacka och mådde lite dåligt där ett tag och vi såg andra och tredje twilight filmerna, så nu är dom klara :)

På måndag morgon for jag hem kring 7, mös lite med Herman, Doris och Linnea och sen klockan 9 befann jag mig på ett nytt jobb där jag skulle få intro. 
Det gick bra, sen for jag in till stan och lunchade med mamma och sen fortsatte vi fixa här hemma.

Igår var det skola på dagen, sen på kvällen pluggade vi, såg idol och sen blev det en kvällsprommis med Anna.

Idag var det tänkt att det skulle bli pluggade på dagen men det kom saker i vägen så det blev lunch med Anna och Karin och sen gjorde jag bort massa ärenden jag hade, och jag lyckades göra av med massa pengar även fast mitt bankkort är i skell. Fick låna mammas idag, det kändes inte helt fel ;) Synd bara att jag måste återställa pengarna ;P

Sen har jag gått igenom familjerätts-frågorna, funderat ut vad jag ungefär skulle vilja svara i dom så imorgon behöver vi mest bara kolla upp i lagboken. Har även sett idol och fortsatt fixa här hemma, det är ju som ett bombnedslag överallt!

Aja, dags att sova nu, god natt. Vi får se när jag skriver nästa gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0