Helgen

Blev stugan i fredags, kom fram ganska sent, kring 9 tror jag klockan var. Blev bastu och öl på kvällen och sen sov vi. 

På lördagen gick vi upp, å frukost och sen skjutsade pappa över oss och sen for vi förbi och hälsade på min mormor innan vi sen begav oss till skell. Duschade och gjorde oss klara och sen blev det buffé est med massa god mat, en bra ide ;D

Igår vaknade vi, såg idol-repriserna och sen begav jag mig hemåt. Blev jobb och sen idag har jag sovit till 12, for och åt lunch på subland med Anna och Öhman, sen for jag förbi Amanda och vi gjorde klart skoluppgifterna vi hade och sen for jag och handlade. 

Nu ska jag vila ett tag för det var en som ringde och frågade om jag ville jobba inatt och imorgon, så jag behöver all vila jag kan få så jag orkar fara till skolan imorgon ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0