;D

Förra veckan var det plugg och i helgen har vi varit på Henkes stuga och sen idag skjutsade jag till Camilla till luleå för hon skulle ta tåget till kiruna där hon ska jobba i två veckor. Sen då jag kom hem for vi och röstade och sen har pappa satt upp min nya tv, nu står den på ett bord men nu har jag den iaf, och den funkar, och allt är så bra så nu ska jag lägga över en film på mitt usb-minne och se hur det funkar :) Sen nästa helg ska vi hänga upp den på väggen, men jag måste på jysk imorgon och se om dom har någon hylla som jag kan ha digitalboxen på, och även datorn ibland :)

Annars blir det inte så mycket mer imorgon, ska hänga med Anna och sen måste jag nog plugga lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0