1 dygn

Nejni, inte ens ett dygn sen jag uppdaterade sist, det tar sig ;D Men efter det här lär jag väl inte uppdatera förens söndag..

Idag gick jag iaf upp tidigt (6) och tog en prommis med mamma, sen somnade jag om till 11. Gick en prommis med Anna, for och handlade och sen for jag hem, städade, bakade, lagade mat.
Då mamma kom hem åt vi och sen for vi till lif, hälsade på Herman och sen kollade vi i Niklas och Linneas hus eftersom jag inte varit där något sen dom byggt ut, så det var på tiden, och det blir nog skitsnygg där. 
Efter det for vi hem, jag for och hämtade upp Anna och vi for på ica och köpte lite olika godsaker som vi senare avnjöt till idol. Sen blev det lite surr och CSI.

Då jag kom hem gjorde jag klart mina muffins och nu ligger jag i sängen. Hade behövt packa men det har jag inte hunnit idag så det får bli imorgon efter skolan.

Imorgon blir det då kanske morgon prommis med mamma, sen blir det skolan mellan 9 och 1, har lektion mellan kvart över 10 och kvart i 12, men man måste väl fara i tid och sen tar det ju nästan 1 timma hem också. Det är lite jobbigt att man ska måsta fara så långt i förväg, menmen.

Efter skolan blir det prommis med Anna, sen ska jag packa och sen bär det av till stugan. Ska fara dit för att få hem mammas bil, och karln kommer hit imorgon för att göra mig sällskap, snäll som han är så gick han med på att följa så jag slipper köra själv ;D Eller så var det för att han ville träffa mig, ja jag vet då inte :)

Men god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0