Tisdag

Helgen var riktigt lugn. Jobbade som sagt i fredags natt, vaknade halv 12 av ett sms av Anna som gav mig en lätt hjärtinfarkt och massa panik. Inte det som stod i det men för att jag trodde jag skulle vara på jobbet halv 10 igen och att jag hade försovit mig ;P
Efter lite tänkande insåg jag att det var lördag och jag jobbade inte förens söndag så jag kunde andas ut, men tyvärr kunde jag inte somna om men de var nog lika bra :)

Gick upp och duschade och gjorde i stort sett inget jag kommer ihåg fram till 3-4. For och handlade ingredienser på ica och sen drog jag igång med mitt bak-il. Blev bullar, sommarkaka, dumlekakor, kladdkaka och choklad-banan muffins. Sen blev jag klar lagom till då Anna slutade så då for jag dit, vi fikade lite, började se Juno och sen blev jag trött. Skulle hem och sova men somnade ändå för sent.

På söndagen blev det jobb från halv 10 till halv 2. Sen for jag hem och skulle plugga men gjorde massa annat istället. Skulle plugga på kvällen också men det slutade med att jag spelade mario i 3½ timme istället och sket i att plugga ;P Läste igenom pappret lite snabbt och sen somnade jag.

Igår blev det då att fara till skolan och skriva tenta i byggnadsteknik. Det kändes bra efter och det känns fortfarande bra, men man får väl se sen. Det hade iaf inte hjälp att plugga, för dom frågorna jag inte visste  så mycket om hade jag inte med på mina pluggpapper heller så det fick bli lite chansning på dom, hade ett litet hum ;P

Efter skolan blev det lunch med mamma sen hem och packa och sen for jag till skell.

Idag har vi hunnit med lite spännande saker, och nu hade jag tänkt ta en promenad i kylan. Vill egentligen inte ut men det kommer kännas bra sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0