Plugg

Veckan har mest bestått av plugg, och jag är grymt less. Men imorgon har vi redovisning, och jag som inte kan prata framför folk, tur vi är tre pers och allt ska ta 6-7 minuter så det går nog fort :) Sen nästa måndag är det tenta så man måste väl plugga så man klarar den.

Men imorgon är det iaf fredag, först då som sagt redovisningen och sen har vi en övning med lagboken 3 timmar senare.. sen är det helg och karln kommer hit för att sen fara till lule på lördag och sen får jag äran att hämta han på kvällen/natten, ska bli kul att se han igen. Ska även försöka busa lite med Anna som också ska va nykter.

Imorgon ska pappa laga min bil och byta till vinterdäck på den. Förra helgen gick den "sönder", batterilampan började lysa mer och mer så till sist insåg jag (efter några samtal med pappa) att bilen inte laddade då man körde längre. Fick lite panik då eftersom jag dagen efter skulle köra hem på morgonen för att fara till jobbet. For 2 timmar i förväg så jag skulle hinna få hämtning om den stannade. Tur jag inte började 7, och tur bilen höll hela vägen hem så fick jag byta till mammas. Men imorgon ska den bli lagad, men nästa vecka får jag ändå ha pappas bil, synd bara att det inte blir bytt nå däck på den i helgen ;P

Aja, dags att läsa igenom det jag ska säga och skriva stödord, sen sova så jag orkar upp imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0