Lugn

Helgen har varit riktigt lugn, har varit i skell, har jobbat, har sovit tidigt och gått upp tidigt. Den hade däremot fått vara lite längre även fast inget spec har hänt, för nu börjar en ny vecka, och vi ska ha redovisning i byggnadsteknik å fredag och jag HATAR att stå framför massa folk och prata, men men, jag behöver iaf inte stå själv :) Måste även börja tentaplugga denna vecka och nästa så man klarar sin första tenta, börjar bli lite nervös för den nu ;D
Skönt är dock att vi bara behöver vara på skolan tisdag och fredag denna vecka :)

Hur som helst, idag har det hänt något jag har längtat efter, något som jag saknat som förmodligen inte kommer hända igen på ett tag. Ikväll behöver jag inte känna någon stress över att gå och sova, för imorgon får jag sova ut hur länge jag vill. Jag kommer inte ihåg sist jag fick sova ut, just därför lär jag väl vakna tidigt ;D Har varit trött i minst en timma nu men jag har ändå haft lite små pyssel att göra så jag har passat på, men nu är det nog dags att sova igen, klockan är ju trots allt kvart över 12 ;) (Börjar bli gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0