Helgen

Blev gomiddag i fredags, oxfile, mums ;D Sen blev det idol-tittande och sen inte så mycket mer.

På lördag då vi vaknade gjorde vi oss klara, for och åt lunch medans pappa böt till vinterdäck på mammas bil och sen for vi till lule. Jag shoppade med tjejerna medans Fredrik drack öl med killarna. Jag som inte hade tänkt köpa nå hittade ett par jeans och en spets-bolero. Får se om jag behåller den men jeansen ska jag då ha. Sen var jag kvar i lule tills dom skulle gå och äta middag, då for jag hem, åt köttsoppa och sen kom Anna.
Vi for till Martina, jag färgade håret och sen surrade vi mest. Sen ringde karln kring halv 12 då volbeat var slut så då fick jag fara till lule och hämta han, Henke, Anton och Möller.
Då vi kom tillbaka till piteå fick dom andra hämtning och jag och Fredrik hängde med Anna en sväng och sen blev det sängen kring halv 3. 

Idag blev det jobb mellan halv 10 och halv 2, hade hoppats på att karln var kvar då jag kom hem för dom skulle egentligen inte fara förens kring 3 trodde dom men han hann fara en halvtimma innan jag slutade, attans också ;P

Nu har jag tänkt sova lite, ska ju orka jobba inatt också så de kan behövas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0