Gele

Idag har jag varit med Susanne i lule där hon håller på att utbilda sig till nagelteknolog och hon har gjort gelenaglar på mig. Det blev riktigt bra men jag är lite ovan, har dom längre än vad jag brukar ha mina vanliga naglar men det kommer med tiden :) Men ska jobba inatt så då får jag se hur det funkar, annars är det ju bara jag filar ner dom så dom blir lite kortare. Är faktiskt lite svårt att skriva på datorn och sms, menmen ;P

Aja, ska vila lite nu så jag orkar jobba inatt, gick ju upp halv 7 imorse så :)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ånej snajsigt :P Vad fint det blev, speciellt med lite bling ;) ! Mina naglar fick bli superkorta efter att två gick av då jag bowlade... men dom kommer väl igen :P

2010-10-06 @ 22:09:07
Postat av: Lisa

Oj så snyggt :) skulle också vilja ha sådana men det är ju så dyrt...

2010-10-11 @ 23:45:50
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0