Fredag

Dagen har spenderats med Camilla på solbacken, handlat mat, cider och en present åt Herman som fyllde år för ett tag sen. Visserligen räknas jag in i mammas och pappas presenter men jag ville vara lite extra snäll ;D

Sen blev det lunch med Camilla, Julia och Emma på viking, riktigt god mat. Sen blev det en liten shoppingrunda, har köpt en klänning som kanske blir min nyårsklänning, sen blev det inte så mycket mer.

Nu är jag hemma igen och nu väntar jag bara på att pappa ska ringa så jag får byta bil med han så ska vi sen börja bege oss mot Vuogga för en lugn helg med bastu och mys.
Ska även ta min efterlängtade cider som jag var riktigt sugen på i måndags efter tentan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0