Fredag

I onsdags blev det en prommis med Ida, sen surrade vi, bakade och lite blandat. Sen kring 4 begav jag mig till skell :)

På torsdagen blev det lite smått och gott och sen for jag hem kring 10.

Upp 6 idag för att bege mig till skolan, hade övningar i juridiken och sen gick vi igenom lite grejer till tentan som vi har på måndag... hur ska detta gå.

Jobbar iaf inatt, skönt att få lite pengar :) Imorgon får jag se vad det blir, men de blir iaf en sväng på stan då jag vaknat.
Sen på söndag jobbar jag dag sen blir det plugg hela kvällen och sen på måndag blir det tenta och sen är jag ledig heeeela veckan, ska bli riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Zerina

Tror inte jag läst en blogg som berättar exakt vilka tider de gjorde vad.. Kanske borde börja med det.. "klockan kvart i 2 gick jag på toa.." ehh, mitt liv är inte lika intressant helt enkelt :P

2010-10-23 @ 02:40:02
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0