Vuxenpoäng

Helgen i vuogga var helmysig. Bastu, god mat, massa snö som kom på lördagen så man kunde provköra på söndagen, perfekt :)

På måndagen bar det av hemåt, har varit skola en stund alla dagar, annars har jag mest varit och hängt med min kusin, hennes barn och min moster och morbror, för min kusin + barnen är hemma från stockholm en sväng. Alltid lika trevligt :)
Idag har jag även hunnit vara och strosat med Ida på storheden. Kom hem från skolan och sen for jag tillbaka till lule, som att jag inte är nog less den vägen ;) Men kul var det, fick köpa nya tofflor :D

Imorgon är det torsdag och jag ska upp en stund innan 8, ska lämna in pappas bil på städning och sen ska jag och Ida ta en prommis. Sen är det skola 1 och sen då jag kommer hem ska jag till skell, men bara till på fredag. För igår kväll ringde dom från jobbet och hörde om jag kunde jobba fredag och lördag, och självklart tackar man ja även fast jag inte var sugen alls. Men ja vill ha pengarna och jag trivs ju på jobbet så det kommer gå bra ändå :) Blir bara lite jobbigt då man inte är inställd på det ;D


Sen så måste jag ju berätta dom spännande nyheterna. Min karl har köpt hus, jag säger vi i allt men han har köpt hus iaf. Men jag kommer ju bo där så mycket som jag kan. Ska bli skitmysigt och jag ser fram emot det :) Han får nycklarna 30 december så det är bara 2 månader kvar, men om han blir av med lägenheten innan det så skulle vi nog kanske få ta huset ännu tidigare : ) Tyvärr har jag inte så många bilder, tänkte inte på att det skulle försvinna från hemnet men här är iaf en försmak av det :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Så himla roligt med hus :)

Nu måste du uppdatera med bilder inifrån också :)

2010-11-05 @ 07:19:22
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0