Tisdag

Idag har jag tagit en välbehövlig sovmorgon, ända till halv 11 ;D Sen kom Herman och Doris hit och jag tog med D på lite äventyr. Var först förbi min moster och morbror för att visa dom bilderna på huset och sen for jag förbi Ida så D fick leka med Sky och Ida fick se bilderna hon med. Sen då jag kom hem mös jag lite med H och sen bar det av till jobbet. 

Nu ska jag lägga upp lite bilder och sen blir det att sova. Skola imorgon sen stan en sväng med Ida och sen ska jag till skell, blir väl kanske att packa ihop lite grejer och så :)

Icebounds releasefest i Arvidsjaur:


Idol med Anna (väldigt dåliga bilder):




Huset:
Sovrum - 
Vardagsrum - 
Köket - 
Toa 1 - 

En liten smygtitt blev det, men ja ska lägga upp mer bilder sen då vi flyttat in, så ni får se hur vi ska ha det :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Huset ser ju riktigt fint ut, längtar tills de kommer upp mer bilder på slutresultatet :)

2010-12-17 @ 23:49:42
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0