Sug

Helgen har varit trevlig. Den började med att jag for till skell på fredagen så fort pappa kom hem, jag drog med mig Fredrik på stan en sväng för jag behövde bland annat ett nytt brottar linne. Sen åt vi gomiddag på stan och sen blev det godis och idol.

På lördagen hämtade vi upp Jens och Mange och sen begav vi oss till arvidsjaur där det var release-fest för icebounds film. Förutom att taxin i arvidsjaur i princip var riktigt dåliga och jag trodde jag skulle dö eftersom jag inte hade någon känsel kvar i benen så var kvällen bra :)

Igår blev det hemfärd till skell. Vi handlade, laga mat och inte så mycket mer spännande.

Idag blev det hem till pite, skola och sen hem för att handla sen laga 3-rätters middag åt mamma som fyller år idag :) Ikväll har även min moster varit här och surrat med oss, trevligt.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, ska till skolan..
Det jag skulle komma fram till var att ikväll fick jag ett enormt shopping-sug, tror jag måste på stan nån dag då jag får tid över :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jo tänkte precis som dig :) dock så är det spets på den svarta men tänkte ha den röda juldagen :) om dom nu passar förstås :)

2010-11-29 @ 09:43:18
URL: http://jossesandlund.blogg.se/
Postat av: jossan

nej herregud jag tycker det är snyggt :D Vad blir det för dig på nyår? :)

2010-11-29 @ 19:14:07
Postat av: jossan

nej herregud jag tycker det är snyggt :D Vad blir det för dig på nyår? :)

2010-11-29 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0