Pain

Idag har Fredrik visning på lägenheten, spännande. Håller tummarna för att det går bra och att många vill ha den ;D

Sen till min dag.. har epilerat benen, tänkte att de kan inte ha gjort så ont som jag minns, men ack så fel jag hade, för det gjorde verkligen lika ont nu. Men nu ska jag aldrig sluta, ska fortsätta underhålla det nu, var det iaf tänkt :)
Har även skottat gården idag, riktigt jobbigt. Vi har ju en som kommer och skottar med traktor men jag vet då inte vart han har tagit vägen men han har då inte varit här idag...

Imorgon är det äntligen fredag, idol-live imorgon, ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har skjutsat Olle (eriks bror) och Camilla till Kallax ;)

2010-11-12 @ 11:25:46
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0