Onsdag

Igår hände det inte allt för mycket, morgonträning, den krockade ju inte med skolan som den annars brukar göra så det var skönt. Hann även in en sväng till stan för att köpa nya träningskläder. Orkade inte pröva nå och då jag kom hem och prövade passade inte min träningsbh, den var för stor och jag förstod inte varför eftersom jag tog samma storlek på den som jag har på min andra från hm. Men efter ett tag då jag började undersöka saken upptäckte jag att den var felmärkt, stod inte samma på lappen som på själva bhn så blev lite irriterad, typiskt att sånt ska hända, men mamma har bytt den idag så nu är det lugnt :D
Sen på kvällen blev det bara lugnt, somnade tidigt så de var skönt :)

Idag vaknade man halv 7 av att Herman och Doris kom, svårt att sova med en 1åring i huset ;D Men det var samtidigt skönt att gå upp 30 min innan jag skulle upp för då hann jag duscha i lugn och ro och sminka mig lite ordentligt ;P Sen skulle även Linnea fara kring halv 9 så jag fick skjuts till bussen, så dagen blev ännu bättre då ;D

Då jag kom hem stod mamma och väntade på mig vid bussen, vi for till lif och jag tog ut H & D på en långprommis så mamma och Linnea fick vara ifred i huset ett tag eftersom dom har börjat städa ur det nu. Sen stannade jag där till 4 då jag for och åt med Anna och Öhman. Nu är jag hemma en sväng och väntar på att mamma ska ringa så ska jag fara och hämta hon. Sen funderar jag på att fara och träna ikväll, får se om jag orkar, är trött redan nu så det är inte omöjligt att jag stannar hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0